معاون اگاهي استان يزد: سرقت در استان يزد کاهش يافته است
يزدفردا- معاون آگاهي استان يزد در مصاحبه اي با خبرنگار پليس از جرائم مهم و اثر گذار در جامعه و کاهش سرقت در اين استان خبرداد.
به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا، معاون آگاهي فرماندهي انتظامي استان يزداز کاهش 18 درصدي وقوع سرقت در اين استان خبر داد .
براساس اين گزارش سرهنگ متقي زاده  در مصاحبه اي با خبرنگار پليس بيان داشت: در چهار ماهه اول سال با 18 درصد کاهش وقوع سرقت و 13 درصد کاهش انواع سرقت در سطح استان روبرو بوده ايم.
وي ضمن اشاره به سرقت هاي کشف شده اظهار داشت در سال جاري  115 درصد سرقتهاي بوقوع پيوسته کشف گرديد.
در ادامه معاون اگاهي استان يزد گفت: سه موضوع مهم و اثر گذار در جامعه را مبارزه با شرکتهاي گلدکوئيست ، مبارزه با قاچاق کالا و قاچاق سوخت و مبارزه با سرقت دانست و بيان کرد: اين شرکتها با تبليغات فريبنده خود افراد ،مخصوصاً قشر کم درآمد را به سمت خود جذب مي نمايندکه در  بررسيهاي بعمل آمده مشخص شده  از 128 نفر عضو اين شرکتها فقط 6 نفر سود مي برند و درسطح  استان يزد نيزروزانه 5 الي 10 نفر  به آگاهي مراجعه و در خصوص اين شرکتها اعلام شکايت مي نمايند .
سرهنگ متقي زاده در بر خورد با اين گونه جرايم خاطر نشان کرد  : اقداماتي نيز در اين راستا صورت گرفته و جلساتي در دادگستري با حضور مسئولين استان برگزار شده و رئيس دادگستري ، دادستان و فرمانده استان نيز در اين زمينه با صدا و سيما مصاحبه و اطلاع رساني نموده اند .
وي رد پايان بيان داشت: طبق نظرسنجي در استان يزد احساس امنيت نسبت به استانهاي ديگر نيز بيشتر است .
 
 منبع"پايگاه اطلاع رساني پليس
يزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا